Kierownik działu komercji

Dodane Czwartek, 10 Kwietnia 2014, 14:51:14, ID ogłoszenia: 310
Do negocjacji
Kierownik działu komercji
Wyświetleń: 1501

Opis ogłoszenia

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się agencją rekrutacyjną rekrutującą specjalistów i menedżerów zarówno w kraju jak i za granicą.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta z Wrocławia – renomowanego biura nieruchomości – osoby do pracy, na stanowisku:

KIEROWNIKA DZIAŁU KOMERCJI

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

1. Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
a) Kierowanie zespołem 3-4 agentów działu komercji
b) Zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników z zakresu funkcjonowania działu komercji
c) pomoc przy przejęciu nowych inwestycji : wycena, podpisywanie umów pośrednictwa, przygotowywanie kontraktów o współpracy, wypełnienie stosownych dokumentów
d) koordynowanie wszystkich aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji
e) koordynowanie działań pracowników w zakresie obsługi systemu PARTNER: wprowadzanie ofert do systemu, dokonywanie stosownych wpisów w systemie, aktualizacja ofert, rejestracja klientów popytowych
f) kontrola nad rozliczeniami finansowymi podległego zespołu
g) przydzielanie klientów popytowych i koordynowanie ich obsługi

2. Podejmowanie samodzielnych kroków w celu pozyskania klientów i ofert oraz ich obsługa zgodnie z procedurami firmy.
3. Obsługa transakcji kupna, sprzedaży, najmy, wynajmu nieruchomości w zakresie:
a) Powierzchni biurowych oraz komercjalizacji biurowców
b) Lokali usługowych
c) Powierzchni magazynowych, parki logistyczne
d) Działki budowlane, grunty inwestycyjne

4. Realizacja planów sprzedażowych
5. Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, m.in. w zakresie wymiany informacji o potencjalnych klientach.
6. Raportowanie działań działu komercji Prezesowi firmy.

Wymagania zawodowe:

1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
2. dobra znajomość rynku nieruchomości komercyjnych
3. wykształcenie wyższe kierunkowe
4. zainteresowanie tematyką nieruchomości i dobra znajomość aspektów z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami komercyjnymi
5. bardzo dobra obsługa komputera
6. predyspozycje i umiejętności handlowe
7. własny samochód
8. biegła znajomość języka angielskiego – wymaganie konieczne ( drugi język obcy mile widziany )

Wymagania osobowościowe:

1. wysoka kultura osobista, komunikatywność, ambicja oraz etyka zawodowa
2. pełna samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
3. zdolności negocjatorskie
4. gotowość do podwyższania własnych kwalifikacji
5. nastawienie na sukces
6. dyspozycyjność

Dodatkowe atuty:

1. doświadczenie w pracy pośrednika
2. licencja zawodowa w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

Oferujemy:

1. zatrudnienie na zasadach umowy agencyjnej – inna forma zatrudnienia do ewentualnego uzgodnienia
2. wynagrodzenie składające się z podstawy i wynagrodzenia prowizyjnego od transakcji własnych oraz od transakcji całego działu komercji przy założeniu realizacji planów sprzedażowych zespołu
3. praca w młodym dynamicznym zespole
4. kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
5. wsparcie osób posiadających duże doświadczenie w komercji
6. telefon komórkowy, komputer, dostęp do bazy danych

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przysłanie CV w języku polskim na adres  rekrutacje@bbgroup.com.pl z dopiskiem KDK/WROC
Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355.
Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.

Prosimy o podanie w tytule wiadomości nazwy stanowiska oraz dopisanie w treści cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Opis ogłoszenia

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się agencją rekrutacyjną rekrutującą specjalistów i menedżerów zarówno w kraju jak i za granicą.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta z Wrocławia – renomowanego biura nieruchomości – osoby do pracy, na stanowisku:

KIEROWNIKA DZIAŁU KOMERCJI

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

1. Zarządzanie i nadzór nad podległym zespołem
a) Kierowanie zespołem 3-4 agentów działu komercji
b) Zatrudnianie i szkolenie nowych pracowników z zakresu funkcjonowania działu komercji
c) pomoc przy przejęciu nowych inwestycji : wycena, podpisywanie umów pośrednictwa, przygotowywanie kontraktów o współpracy, wypełnienie stosownych dokumentów
d) koordynowanie wszystkich aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji
e) koordynowanie działań pracowników w zakresie obsługi systemu PARTNER: wprowadzanie ofert do systemu, dokonywanie stosownych wpisów w systemie, aktualizacja ofert, rejestracja klientów popytowych
f) kontrola nad rozliczeniami finansowymi podległego zespołu
g) przydzielanie klientów popytowych i koordynowanie ich obsługi

2. Podejmowanie samodzielnych kroków w celu pozyskania klientów i ofert oraz ich obsługa zgodnie z procedurami firmy.
3. Obsługa transakcji kupna, sprzedaży, najmy, wynajmu nieruchomości w zakresie:
a) Powierzchni biurowych oraz komercjalizacji biurowców
b) Lokali usługowych
c) Powierzchni magazynowych, parki logistyczne
d) Działki budowlane, grunty inwestycyjne

4. Realizacja planów sprzedażowych
5. Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy, m.in. w zakresie wymiany informacji o potencjalnych klientach.
6. Raportowanie działań działu komercji Prezesowi firmy.

Wymagania zawodowe:

1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
2. dobra znajomość rynku nieruchomości komercyjnych
3. wykształcenie wyższe kierunkowe
4. zainteresowanie tematyką nieruchomości i dobra znajomość aspektów z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami komercyjnymi
5. bardzo dobra obsługa komputera
6. predyspozycje i umiejętności handlowe
7. własny samochód
8. biegła znajomość języka angielskiego – wymaganie konieczne ( drugi język obcy mile widziany )

Wymagania osobowościowe:

1. wysoka kultura osobista, komunikatywność, ambicja oraz etyka zawodowa
2. pełna samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
3. zdolności negocjatorskie
4. gotowość do podwyższania własnych kwalifikacji
5. nastawienie na sukces
6. dyspozycyjność

Dodatkowe atuty:

1. doświadczenie w pracy pośrednika
2. licencja zawodowa w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

Oferujemy:

1. zatrudnienie na zasadach umowy agencyjnej – inna forma zatrudnienia do ewentualnego uzgodnienia
2. wynagrodzenie składające się z podstawy i wynagrodzenia prowizyjnego od transakcji własnych oraz od transakcji całego działu komercji przy założeniu realizacji planów sprzedażowych zespołu
3. praca w młodym dynamicznym zespole
4. kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
5. wsparcie osób posiadających duże doświadczenie w komercji
6. telefon komórkowy, komputer, dostęp do bazy danych

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przysłanie CV w języku polskim na adres  rekrutacje@bbgroup.com.pl z dopiskiem KDK/WROC
Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355.
Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji.

Prosimy o podanie w tytule wiadomości nazwy stanowiska oraz dopisanie w treści cv klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".