Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI

Dodane Poniedziałek, 06 Lipca 2015, 21:52:36, ID ogłoszenia: 1665
390 zł
Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Wyświetleń: 1524

Opis ogłoszenia

Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI

Czas i miejsce szkolenia 9.08.2015

CENA 390 zł (netto)

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI jest to szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz zapisu zapraszamy do kontaktu:

A-Empressa Sp. z o.o.
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
tel. 531 068 222
tel/fax 61 666 10 59
nr gg 52832399

Opis ogłoszenia

Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI

Czas i miejsce szkolenia 9.08.2015

CENA 390 zł (netto)

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI jest to szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz zapisu zapraszamy do kontaktu:

A-Empressa Sp. z o.o.
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
tel. 531 068 222
tel/fax 61 666 10 59
nr gg 52832399