Obsługa Klienta - infolinia przychodząca

Dodane Czwartek, 13 Października 2016, 14:05:48, ID ogłoszenia: 5802
Do negocjacji
Obsługa Klienta - infolinia przychodząca
Wyświetleń: 861

Opis ogłoszenia Obsługa Klienta - infolinia przychodząca

Poszukujemy chętnych do współpracy na stanowisku konsultanta infolinii przychodzącej. Nie musisz mieć doświadczenia, damy Ci niezbędną wiedzę i narzędzia, a obsługa będzie odbywać się w centrum Poznania.

Zakres zadań:
-Obsługa Infolinii Przychodzącej,
-Kompleksowe wsparcie Klientów,
-Rozwiązywanie problemów, informowanie o ofertach, usługach płatnościach.

Oczekujemy:
-Dyspozycyjność (min. 80h w miesiącu, możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin),
-Sprawna obsługa komputera,
-Umiejętności komunikacyjne,
-Chęć rozwoju, szybkie przyswajanie informacji,

Oferta:
-Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie podpisywanej na czas nieoznaczony,
-Stałe wynagrodzenie zależne od ilości przepracowanych godzin (na początek stawka 12zł/h brutto),
-Realny system premiowy uwzględniający kryteria jakościowe,
-Współpraca na 4/6/8h dziennie,
-Płatne szkolenie wdrożeniowe (10 dni),
-Opieka trenerska,
-Stałość projektu

Jeśli ta oferta spotkała się z Twoim zainteresowaniem, prześlij CV na adres: rekrutacja@apservices.pl

Opis ogłoszenia - Obsługa Klienta - infolinia przychodząca

Poszukujemy chętnych do współpracy na stanowisku konsultanta infolinii przychodzącej. Nie musisz mieć doświadczenia, damy Ci niezbędną wiedzę i narzędzia, a obsługa będzie odbywać się w centrum Poznania.

Zakres zadań:
-Obsługa Infolinii Przychodzącej,
-Kompleksowe wsparcie Klientów,
-Rozwiązywanie problemów, informowanie o ofertach, usługach płatnościach.

Oczekujemy:
-Dyspozycyjność (min. 80h w miesiącu, możliwość pracy w pełnym wymiarze godzin),
-Sprawna obsługa komputera,
-Umiejętności komunikacyjne,
-Chęć rozwoju, szybkie przyswajanie informacji,

Oferta:
-Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie podpisywanej na czas nieoznaczony,
-Stałe wynagrodzenie zależne od ilości przepracowanych godzin (na początek stawka 12zł/h brutto),
-Realny system premiowy uwzględniający kryteria jakościowe,
-Współpraca na 4/6/8h dziennie,
-Płatne szkolenie wdrożeniowe (10 dni),
-Opieka trenerska,
-Stałość projektu

Jeśli ta oferta spotkała się z Twoim zainteresowaniem, prześlij CV na adres: rekrutacja@apservices.pl