Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Dodane Poniedziałek, 06 Lipca 2015, 21:52:36, ID ogłoszenia: 1665Opis ogłoszenia Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Czas i miejsce szkolenia 9.08.2015
CENA 390 zł (netto)
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI jest to szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz zapisu zapraszamy do kontaktu:
A-Empressa Sp. z o.o.
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
tel. 531 068 222
tel/fax 61 666 10 59
nr gg 52832399
Opis ogłoszenia - Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Szkolenie OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI
Czas i miejsce szkolenia 9.08.2015
CENA 390 zł (netto)
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA W ADMINISTRACJI jest to szkolenie skierowane dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.
Celem szkolenia jest kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz zapisu zapraszamy do kontaktu:
A-Empressa Sp. z o.o.
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
tel. 531 068 222
tel/fax 61 666 10 59
nr gg 52832399